شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

شیرکنترل برقی

شیرکنترل برقی

معرفی شیرهای کنترل جهت، شیرهای کنترل فشار و شیرهای کنترل جریان

به طور معمول از فولاد، آهن یا فلزات دیگر ساخته می شود، شیرها طوری طراحی می شوند که تحت شرایط فشار بالا کار کنند تا از کارایی و عملکرد سیستم های هیدرولیک در همه زمان ها اطمینان حاصل شود.

در ابتدایی ترین شکل خود، یک شیر هیدرولیک با باز و بسته شدن عمل می کند تا جریان تنظیم شده را به اجزای دیگر اجازه دهد. سایر شیرها از بیش از حد حداکثر فشار جلوگیری می کنند. با این حال، هنگامی که به دنبال خرید یک شیر هیدرولیک هستید، متوجه خواهید شد که این کار به این سادگی نیست در واقع، طیف کمی از گزینه ها برای انتخاب وجود دارد.

در این مقاله، ما در مورد سه نوع رایج شیرهای هیدرولیک و نقش‌های متفاوتی که در یک سیستم هیدرولیک ایفا می‌کنند صحبت خواهیم کرد. بسیاری از شیرهای هیدرولیک مختلف در دسترس هستند، از تولید کنندگان مختلف که با استانداردهای بین المللی متعدد طراحی شده اند. سوپاپ ها از نظر اندازه متفاوت هستند و دارای قابلیت های دامنه ای هستند که بسته به نیازهای عملکرد سیستم، برخی از آنها را مناسب تر از بقیه می کند. در جایی که برخی از سیستم ها ممکن است فقط به یک شیر هیدرولیک نیاز داشته باشند، برخی دیگر ممکن است از چندین شیر برای تضمین کارایی بهینه استفاده کنند. از آنجایی که آنها عملکردهای مختلفی را ارائه می دهند، نوع شیر انتخاب شده برای عملکرد برنامه بسیار مهم است.

سه نوع رایج شیرهای هیدرولیک عبارتند از: شیرهای کنترل جهت، شیرهای کنترل فشار و شیرهای کنترل جریان.