شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

معرفی روغن روان کننده خوراکی کلوبر

معرفی روغن روان کننده خوراکی کلوبر

معرفی روغن کلوبر

 پایه این روغن ها معدنی یا سینتیک بوده و با توجه به شرایط کاری مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت کلوبر در زمینه تولید روغن صنعتی ، روغن واسکازین ، روغن گیربکس ، روغن دنده صنعتی kluber فعالیت داشته و روغن هایی با کیفیت جهت استفاده در صنایع سیمان و فولاد و ذوب آهن و … تولید می نماید.

مشخصات فنی روغن دنده کلوبر KLUBER
قیمت مناسب
طول عمر بالا
راندمان عالی
بشکه 208 لیتری و سطل 20 لیتری
افزودنی های با کیفیت
مقاوم در برابر دمای بالا
ضد کف کنندگی
ضد اکسیداسیون
خاصیت فشارپذیری بالا
 

روغن دنده کلوبر GEAR OIL چیست و چگونه کار می کند؟
واسکازین کلوبر یکی از بهترین روغن جهت استفاده در شرایط سخت کاری همراه با دما و فشار بالا می باشد. به دلیل وجود افزودنی های با کیفیت درون این روغن خاصیت های فشار پذیری و ضد سایشی و … بسیار مناسب می باشد. روغن گیربکس کلوبر با ایجاد فیلم روغن بر روی دندانه های چرخدنده از تماس سطح به سطح فلز جلوگیری و مانع سایش می گردد. شرکت طاهران صنعت کوشا آنالیز و مشاوره انتخاب بهترین نوع روغن متناسب با شرایط کاری ارائه می دهد. لطفا جهت ثبت سفارش با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

 

آنالیز روغن دنده صنعتی کلویر
شرکت طاهران صنعت کوشا آنالیز انواع روغن نو و کارکرده جهت بررسی صحت و تایید روغن و همچنین عیب یابی تجهیزات با قیمت مناسب و دقت بالا انجام می دهد. تست های مورد نیاز شامل آنالیز عنصری ، آلودگی آب ، نقطه اشتعال و ریزش و … می باشد. لطفا جهت درخواست نمونه گیری و ارسال نمونه جهت آنالیز با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

 

خصوصیات و مزایای روغن دنده صنعتی KLUBER
سطح تمیزی مناسب
دمای کاری بالا
قابلیت کارکرد در سرعت بالا
مقاوم در برابر اکسیداسیون
ضد کف کنندگی
جداپذیری آب از روغن
دارای خاصیت ضد سایشی
عمر طولانی روغن
سازگار با الاستومرها
قابلیت کارکرد در دمای پایین
روغن گیربکس کلوبر ep