شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

UPS چیست؟

UPS چیست؟

کاربرد انواع UPS

یو پی اس معمولاً برای رایانه ها یا دستگاه های دیگر مانند تجهیزات شبکه استفاده می شود. این به کاربران این امکان را می دهد که همه چیز را ذخیره کنند تا از دست دادن داده ها جلوگیری کنند و رایانه را به درستی خاموش کنند.

داشتن یو پی اس در یک شرکت الزامی است. بر اساس تجربه ما، داشتن یک یو پی اس برای شرکت ها برای جلوگیری از خرابی واقعاً ضروری است. این نیز برای جلوگیری از آسیب به تجهیزات و دستگاه ها به ویژه با نوسانات برق استفاده می شود.

شما هرگز نمی توانید با این نوسانات کوچک مطمئن باشید زیرا گاهی اوقات ممکن است دستگاه شما را تحت تأثیر قرار دهد.

در گذشته، یک یو پی اس برای جا دادن تمام تجهیزات فناوری اطلاعات کافی نبود. برخی از روترها فقط به یک سوکت مستقیم وصل می شدند. این زمان بود که هر چند وقت یک بار نوسانات وجود داشت. زمانی که روترهای مذکور به دلیل قطع برق نیاز به راه اندازی مجدد مجدد داشته باشند، مشکل بزرگی می شود. که منجر به تاخیر در عملیات تجاری نیز شد.

وجود یو پی اس در یک شرکت به یک ضرورت تجاری غیرقابل مذاکره تبدیل شده است. برق اضطراری به اندازه UPS و بار فعلی آن بستگی دارد. اگر یک یو پی اس کوچک دارید، می تواند 5 تا 15 دقیقه برق پشتیبان به شما بدهد. اگر دقایق بیشتری می خواهید، به شما توصیه می کنیم یک یو پی اس با ظرفیت بزرگتر تهیه کنید زیرا می تواند شارژ بیشتری را در مقایسه با یو پی اس های سایز کوچک در خود جای دهد. در حالی که یک یو پی اس می تواند هزینه داشته باشد، یک سرمایه گذاری ضروری برای یک شرکت است.

به منظور به حداکثر رساندن استفاده از یک یو پی اس، فقط قطعات مهم یا حیاتی تجهیزات مانند سرورها و سایر تجهیزات مرتبط را متصل کنید. دستگاه هایی را که نیازی به برق فوری یا برق اضطراری ندارند مانند دستگاه های کپی و قهوه ساز وصل نکنید!

ممکن است برخی از شما بپرسید که آیا یک یو پی اس و یک ژنراتور دارای ویژگی های یکسانی هستند؟ پاسخ خیر است. یو پی اس با ژنراتور متفاوت است زیرا یو پی اس در هنگام قطع برق فورا برق اضطراری را تامین می کند. یک ژنراتور فقط به عنوان یک منبع تغذیه در حالت آماده به کار عمل می کند، به این معنی که دستگاه ها هنوز برای مدتی در هنگام قطع برق خاموش می شوند و تنها در صورتی از سر می گیرند که ژنراتور از قبل روشن باشد.