شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

معرفی شرکت اینفورم

معرفی شرکت اینفورم

شرکت اینفورم را بشناسیم

منبع تغذیه بدون وقفه (سیستم های یو پی اس)، رگولاتورهای ولتاژ، منبع تغذیه DC، تجهیزات مخابراتی، شارژرهای باتری، اینورترها، کابینت های رک 19 و سایر محصولات الکتریکی و تجهیزات الکترونیکی.

بزرگترین عوامل متمایز کننده این شرکت، دانش گسترده محصول، قابلیت های طراحی و توسعه، توانایی های تولید و هویت ارائه دهنده راه حل آن است. گستره وسیع و جامع محصولات، راه حل های کاملی برای نیاز به انرژی پاک و ایمن برای اماکن مسکونی، ادارات، فروشگاه ها، بیمارستان ها و بخش های عمومی، صنایع، مخابرات و بسیاری از بخش های دیگر ارائه می دهد.

این شرکت همیشه تجربه خود را با هویت نوآورانه خود ترکیب می کند و توسط شخصیت پیشرو در فناوری در سراسر جهان شناخته می شود. درک درست تجاری از Inform این شرکت را به یکی از برندهای مورد تقاضا در جهان تبدیل می کند، این شرکت دارای 31000 متر مربع منطقه تولید بسته است که متعهد به تولید محصولات الکتریکی و تجهیزات الکترونیکی است. شبکه توزیع آن در پنج قاره گسترش یافته است. از اروپا تا آسیا، آمریکای جنوبی تا آفریقا و استرالیا، سازگاری خود را با بازارهای مختلف و پویایی آنها در سراسر جهان اثبات می کند. Inform با توزیع محصولات خود در بیش از 80 کشور شهرت جهانی به دست آورده است.

پارک ماشین‌آلات INFORM تنوع زیادی از ماشین‌ها را نشان می‌دهد که در کنار محصولات استاندارد، انعطاف‌پذیری تولید محصول سفارشی‌شده ویژه را فراهم می‌کنند. دستگاه های CNC کنترل شده توسط کامپیوتر، دستگاه های تزریق پلاستیک، دستگاه رنگ آمیزی تمام اتوماتیک، دستگاه های کابل کشی، دستگاه های ترانسفورماتور برخی از آنها هستند. این شرکت دارای امکانات مونتاژ PCB در یک منطقه تهویه مطبوع و مخصوصاً برای قطعات حساس الکترواستاتیک است. علاوه بر خطوط SMD مونتاژ خودکار، این شرکت دارای خطوط مونتاژ دستی برای قطعات بزرگ مانند ترانسفورماتورها، کویل ها و کانکتورها است. اینفورم بر خلاف سایر تولیدکنندگان یو پی اس، قادر است تک تک محصولات خود را در محل خود تولید کند. بردهای الکترونیکی، کیس های مکانیکی، کیس های پلاستیکی، کابل کشی، ترانسفورماتور و بسیاری دیگر. مونتاژ نهایی و تست در محل Inform انجام می شود. این به Inform اجازه می دهد تا کیفیت را در هر مرحله از تولید کنترل کند. کیفیت نکته کلیدی برای Inform است. تمام PCB تمام شده توسط میکروسکوپ و دستگاه های نوری با لیزر کنترل می شود.