شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

سنسور کنترل سطح اولتراسونیک

سنسور کنترل سطح اولتراسونیک

کاربردهای سنسور سطح اولتراسونیک

به عنوان یک ابزار اندازه گیری و کنترل سطح مایع - حسگر سطح اولتراسونیک، واقعا از مواد غذایی محافظت می کند. در صنعت نوشیدنی، آزمایش دقیق بهداشتی یک نیاز اساسی برای غذا و نوشیدنی است.

سنسور سطح اولتراسونیک می تواند نظارت بر ذخیره سازی نوشیدنی، از جمله تشخیص ظروف مانند شراب و آب میوه را حل کند. روش اندازه گیری بدون تماس، محیط تولید خوب را تضمین می کند.

طراحی یکپارچه سنسور سطح اولتراسونیک برای نصب و نگهداری راحت است و همچنین راحتی زیادی را برای فرآیند تولید و نظارت به ارمغان می آورد.

در عین حال، با بهبود استانداردهای زندگی، نیازهای ما برای بسته بندی مواد غذایی به تدریج افزایش می یابد. سنسور سطح اولتراسونیک برای تشخیص پر بودن جعبه بسته بندی، تعیین کمیت حجم بسته بندی، کنترل سطح مایع پرکننده و غیره استفاده می شود. راندمان تولید را بالای 50% بهبود می بخشد.

و داده های نظارت مستمر را برای شرکت های تولیدی فراهم می کند. به اشتراک گذاری به موقع داده ها تأثیر بسیار مثبتی بر رسیدگی به حوادث غذایی و ارزیابی و قضاوت خطرات مواد غذایی دارد.

امروزه موضوع مواد غذایی یکی از موضوعات عمومی است که همچنان مورد توجه عموم است و اپلیکیشن Ultrasonic Level Sensor چتری قدرتمند برای نظارت و مدیریت صنایع نوشیدنی و مواد غذایی فراهم می کند.

روش‌های نصب متنوع سنسور سطح اولتراسونیک، طراحی زاویه پرتو کمتر از 9 درجه سانتی‌گراد و زمان پاسخ کمتر از 200 میلی‌ثانیه برای اطمینان از دقت بالاتر، سنسور سطح اولتراسونیک را در نظارت بر سطح مایع در پردازش غذا و نوشیدنی مهم‌تر می‌کند.