شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

الکترونیک و حوضینگ سنسور کنترل سطح خازنی

الکترونیک و حوضینگ سنسور کنترل سطح خازنی

الکترونیک سنسور کنترل سطح خازنی 

مدار الکترونیکی پروب وظایف: 1) تصحیح و فیلتر برق ورودی، 2) تولید سیگنال فرکانس رادیویی، 3) اندازه گیری تغییرات در جریان جریان، و 4) هدایت و کنترل دستگاه های رابط مانند رله، آنالوگ را انجام می دهد. مولدهای سیگنال و نمایشگرها. مدار معمولاً از حالت جامد طراحی شده و دارای تنظیمات پتانسیومتر برای تنظیم حساسیت و تأخیرهای زمانی است.
از آنجا که سنسور سطح در نهایت یک دستگاه خارجی را هدایت می کند، توصیه می شود برای سازگاری سیستم تعداد رله های مورد نیاز، ظرفیت آنها، یا سیگنال های آنالوگ مورد نیاز، تأخیرهای زمانی و نیازهای منبع تغذیه را ارزیابی کنید. واحدهای پیشرفته تری مبتنی بر ریزپردازنده خود کالیبره می شوند. تنظیمات حساسیت و تاخیر زمانی تحت کنترل دکمه فشاری هستند. این واحدها اغلب با قابلیت خودآزمایی و جبران دمای داخلی عرضه می شوند.
طرح های پیشرفته تر نیز دو سیمه، ذاتا ایمن هستند و با استفاده از HART (بزرگراه) خروجی استاندارد 4-20 میلی آمپر یا خروجی دیجیتالی پیشرفته را به انتخاب شما ارائه می کنند.
تصویر-توضیح کوتاه
جدول 7: برای بزرگنمایی روی شکل کلیک کنید.
پروتکل Addressable Remote Transducer). دقت (شامل خطی بودن، پسماند بودن، و تکرارپذیری، اما بدون احتساب اثرات دما و ولتاژ منبع تغذیه) معمولاً 0.25٪ محدوده است. حداقل بازه 4 pF و حد بالای محدوده (URL) 2500 pF است.
سوئیچ های سطح معمولاً با تأخیر زمانی برای فیلتر کردن قرائت های نادرست ناشی از جابجایی مواد یا پاشیدن مایعات ارائه می شوند. علاوه بر این، ویژگی Failsafe انتخاب‌پذیری وضعیت از پیش تعیین‌شده‌ای را برای خروجی رله در صورت قطع برق یا خرابی فراهم می‌کند.
محفظه های حسگر معمولا از آلومینیوم ریخته گری، فولاد یا مواد مصنوعی مانند نایلون تقویت شده با شیشه ساخته می شوند. اکثر محفظه ها برای نصب در فضای باز در محیط های گرد و غبار یا مرطوب مناسب هستند