شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

رفع ایرادات سنسور کنترل سطح راداری

رفع ایرادات سنسور کنترل سطح راداری

مقابله با مشکلات سطح سنج رادار


با بهبود مستمر سطح اتوماسیون، سطح سنج راداری بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در فرآیند استفاده، سطح سنج رادار نیز مشکلات بزرگ یا کوچک ظاهر می شود. برای این مشکلات، ایده راه حل منسجم ما این است که علت شکست را پیدا کنیم و مشکل را با توجه به علت آن حل کنیم. در واقع، راه دیگری از تفکر وجود دارد، حل مشکل به طور مستقیم.

در مورد آن، شاید شما گیج شده اید، مطمئن نیستید که چرا و چگونه مشکل را حل کنید. زندگی، تجهیزات الکتریکی نمی توانند وضعیت را اجرا کنند، اولیه ترین راه حل ما این است که برق را قطع نکنید یا دستگاه را مجددا راه اندازی کنید! مشکلات سطح سنج رادار در واقع می توانند همین کار را انجام دهند.

ابتدا منبع تغذیه را قطع کنید، دستگاه را مجددا راه اندازی کنید. محیط نصب متر سطح رادار پیچیده و متغیر است، مخازن کروی، مخازن عمودی وجود دارد. مخازن کوچک، مخازن بزرگ؛ نصب در فضای داخلی، نصب در فضای باز. اگر همه ما روش تخلیه را برای یافتن علت اتخاذ کنیم، بدون شک دشواری را افزایش می دهد. بنابراین، هنگامی که سطح سنج رادار مشکلی دارد، ممکن است بخواهید برق را قطع کنید، تجهیزات را مجددا راه اندازی کنید و ببینید که آیا سطح سنج پس از راه اندازی مجدد به طور عادی کار می کند یا خیر.

بعد، اشکال زدایی با نرم افزار اشکال زدایی. رادار سطح سنج اغلب به نظر می رسد مشکلات، مانند پرش داده ها، داده ها بدون تغییر، انحراف داده ها از مقدار واقعی بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک، و غیره. این مشکلات گاهی به دلیل خطا در تعیین محدوده و گاهی به دلیل پژواک های نادرست ایجاد می شود. با راه اندازی مجدد می توان چنین مشکلاتی را به طور کامل حل کرد.

مجدداً موقعیت نصب را جایگزین کنید. اگر اشکال زدایی، باز هم نمی توان خطا را از بین برد، باید موقعیت نصب فرستنده سطح رادار وگا را مشاهده کنیم تا ببینیم آیا خیلی نزدیک به درگاه تغذیه است یا خیر، تا ببینیم که سطح سنج رادار در مخروطی نصب شده است یا خیر. مخزن بالای درگاه تغذیه و غیره. اگر موقعیت نصب نامعقول تشخیص داده شود، می توان با تعویض موقعیت نصب مشکل را حل کرد.

در نهایت، اگر روش های فوق قادر به حل مشکل نیستند، باید آخرین مرحله را انجام دهید، سطح سنج رادار را جدا کنید، آنتن را پاک کنید. گاهی اوقات عدم دقت سطح سنج رادار به دلیل چسبندگی بیش از حد روی آنتن است که سیگنال های ارسالی و دریافتی را تحت تاثیر قرار می دهد.