شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

بررسی های لازم بعد از نصب سنسور کنترل سطح رادار

بررسی های لازم بعد از نصب سنسور کنترل سطح رادار

مراحل بعد از بررسی نصب سنسور سطح سنج راداری

سطح سنج رادار به طور گسترده ای در صنایع انرژی، پتروشیمی، متالورژی، مصالح ساختمانی، حفاظت از آب، مواد غذایی و سایر صنایع استفاده می شود که از مزایای آن در نگهداری کم، عملکرد بالا، دقت بالا، قابلیت اطمینان بالا و عمر طولانی جدایی ناپذیر است. از آنجایی که انتقال سیگنال مایکروویو تحت تأثیر جو قرار نمی گیرد، مزایای سطح سنج راداری در مقایسه با ابزارهای تماسی مانند خازن و چکش آشکارتر است. این می تواند الزامات محیط های سخت مانند دمای بالا، فشار بالا، بخار، خلاء و گرد و غبار بالا و گاز فرار را در این فرآیند برآورده کند و در محیط های سخت مانند دمای بالا، فشار بالا، خلاء، بخار، گرد و غبار بالا و گاز فرار برای اندازه گیری مداوم سطوح مختلف.

با این حال، برای عملکرد بهتر سطح سنج رادار، کار بازرسی قبل از استفاده از سطح سنج رادار پس از نصب ضروری است. به طور کلی، جنبه های زیر باید بررسی شوند.

1- انجام بازرسی از محل
در حین بازرسی محل، توجه کنید که آیا شرایط واقعی سایت با مدل سطح سنج رادار مطابقت دارد یا خیر، و به ترتیب تأیید کنید که آیا محیط نصب بر استفاده از ابزار، درست بودن موقعیت نصب و غیره تأثیر گذاشته است یا خیر. برای به حداقل رساندن و جلوگیری از ظهور عیوب، که بر استفاده عادی از ابزار تأثیر می گذارد. بنابراین بازرسی در محل سطح سنج راداری کار اساسی تری برای اطمینان از عملکرد پایدار و عادی کنتور است و نباید نادیده گرفته شود.


2- بررسی اتصال را انجام دهید
این بررسی عمدتاً با اتصال نرم افزار مربوطه و مشاهده توسعه خطی سطح سنج رادار با بررسی میدانی همپوشانی دارد. به طور کلی، ابزار با کلید می تواند این عملکرد را درک کند. البته کاربران می توانند اتصال سطح سنج رادار را از طریق ابزارهای حرفه ای نیز بررسی کنند تا تشخیص دهند که آیا سطح سنج راداری می تواند به طور عادی کار کند یا خیر

3، بازرسی روشن و روشن را انجام دهید
پس از روشن شدن، می توان مشاهده کرد که آیا سطح سنج رادار طبق روال راه اندازی عادی به تدریج وارد می شود و به طور عادی نمایش می دهد. و بسیاری از پدیده های غیرعادی پس از انرژی دهی یافت می شوند و حتی برخی از آنها اصلاً انرژی ندارند و در نتیجه ساز به طور عادی کار نمی کند. بنابراین، تحت شرایطی که سایت اجازه می دهد، باید بازرسی روشن و روشن انجام شود تا مشاهده شود که آیا عملکرد پارامترهای سطح سنج رادار طبیعی است یا خیر.
سه نکته بالا روش های متداولی برای بررسی سطح سنج رادار پس از نصب آن است تا اطمینان حاصل شود که ابزار می تواند به طور معمول استفاده شود و بر پیشرفت عادی کار تأثیری ندارد.