شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

معایب سنسور کنترل سطح مایع فلوتری

معایب سنسور کنترل سطح مایع فلوتری

مشکلات سنسور کنترل سطح فلوتری
1. شناور به راحتی گیر می کند و حرکت نمی کند. سوئیچ سطح مایع از نوع شناور شناور، شناور آهنربا را با شناوری مایع به سمت بالا و پایین فشار می دهد، به طوری که سوئیچ نی داخلی باز و بسته می شود، حداقل سطح مایع تا حد زیادی محدود می شود.

2. سنسور سطح شناور دارای یک محیط محدود است، مانند یک مایع بسیار چسبناک، یک مایع با ناخالصی و یک مایع خورنده. مایعات چسبناک و ناخالصی ها باعث می شوند که شناور گیر کند و از کار بیفتد، در حالی که مایعات خورنده، برخی از سنسورهای سطح مایع شناور مانند سوئیچ های سطح مواد پلاستیکی را نمی توان استفاده کرد.
3. سوئیچ شناور سطح مایع فقط در سمت بالا یا پایین قابل نصب است و روش نصب ثابت محصول را محدود می کند. اما وسایل برقی زیادی وجود دارد، مخازن به شکل نامنظم هستند.
4. نوع شناور سوئیچ سطح، سطح مایع را با شناور بالا و پایین با توجه به تغییر سطح مایع تشخیص می دهد، و عملیات ساده است، بنابراین دقت تشخیص کم است، و دقت کنترل سطح مایع را فقط می توان در آن کنترل کرد. ± 3 میلی متر یا حتی بالاتر.
5. سوئیچ سطح شناور مغناطیسی ساختاری شل دارد و به راحتی تمیز نمی شود. آهنربا ناخالصی های موجود در آب را جذب می کند و باعث ایجاد رسوب می شود.