شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

نصب منبع تغذیه

نصب منبع تغذیه

محل نصب منبع تغذیه


همچنین مهم است که بدانیم منبع تغذیه کجا قرار است نصب شود و چه کسی به پنل موجود در تاسیسات دسترسی خواهد داشت. آیا منابع تغذیه ترمینال پیچی ساده قابل قبول هستند؟ یا آیا سطح بیشتری از حفاظت کارگر برای منبع تغذیه ترمینال ایمن با رتبه IP20 لازم است؟

 

ملاحظات کاربردی
همچنین برنامه هایی وجود دارند که فراتر از ارائه انرژی پایدار هستند. اولین نیاز بالقوه به یک ماژول بافر است که در ارتباط با منبع تغذیه برای تامین برق بار در هنگام قطع برق کوتاه خط کار می کند. این کار از طریق یک خازن برای مواردی که توان کل برای مدت کوتاهی از دست می‌رود (250 میلی‌ثانیه در 240 ولت، 5 ثانیه در 24 ولت) پشتیبان‌گیری می‌کند. گزینه دیگر یک ماژول افزونگی است که به شما امکان می دهد از چندین منبع تغذیه به صورت اضافی استفاده کنید تا در صورت خرابی دستگاه، بار را روشن نگه دارید.
فضای موجود
فاکتورهای نهایی که باید در نظر گرفته شوند، فضای موجود، محیط برای مکان پانل در تاسیسات و جغرافیای تاسیسات هستند. این موارد بر شکل و تناسبی که برای فضا انتخاب می‌کنید، اینکه آیا به دستگاهی نیاز دارید که برای مناطق خطر آتش سوزی و شوک درجه بندی شده باشد، و اینکه منبع تغذیه انتخابی شما مطابق با استانداردهای برنامه آمریکای شمالی و/یا جهانی باشد، تأثیر می‌گذارد.