شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

آیا یک سنسور رادار برای اندازه گیری سطح و حفاظت از پر شدن به طور همزمان کافی است؟

آیا یک سنسور رادار برای اندازه گیری سطح و حفاظت از پر شدن به طور همزمان کافی است؟

استفاده از سنسور های سطح رادار برای حفاظت از پر شدن بیش از حد

بله، یک سنسور کافی است. سنسورهای رادار شرکت مدرن سیستم البرز به عنوان محافظت از پر شدن بیش از حد مطابق با WHG (استاندارد رسمی حفاظت از محیط زیست آلمان) دقیقاً برای این موارد تأیید شده است.

 

چه زمانی به حفاظت اضافی در پر شدن نیاز دارم؟

به طور کلی، یک راه حل اضافی به وضوح امنیت بیشتری را فراهم می کند. سنسورهای رادار MSA، با این حال، تمام الزامات را به عنوان یک راه حل مستقل برآورده می کنند. آنها مطابق WHG (قانون منابع آب) تایید شده اند و سطح بالایی از ایمنی و دقت را ارائه می دهند. حتی مضرترین و خورنده ترین گازها یا سطوح متلاطم تأثیری در اندازه گیری ندارند.

 

حسگرهای رادار چگونه به امواج واکنش نشان می دهند؟

تأثیر امواج یا سطوح آب متلاطم حداقل است. حسگرهای رادار  MSAبا دامنه دینامیکی بسیار گسترده خود، حتی کوچکترین سیگنال ها را اندازه گیری می کنند و بنابراین می توانند حرکت آب را به خوبی جبران کنند.

سطوح متحرک یک ویژگی استاندارد در کاربردهای آب هستند: صرف نظر از اینکه یک ظرف در حال پر شدن است یا آب به سادگی از طریق شفت پمپ جریان دارد. سنسورهای رادار یک مقدار متوسط ​​قابل اعتماد را از چندین سیگنال منعکس شده محاسبه می کنند.

 

آیا سنسورها از طریق لجن سطحی اندازه گیری می کنند؟

لجن بسیار فشرده است و نمی توان آن را اندازه گیری کرد. با این حال، ارتفاع سطح لجن را می توان با دقت تشخیص داد، که امکان اندازه گیری سطح قابل اعتماد را فراهم می کند.

بر خلاف فوم که معمولاً اندازه گیری آن آسان تر است، با لجن کار نمی کند. در صورت نیاز به تعیین ارتفاع دقیق لجن، می توان این کار را با ترکیب سنسور رادار و سنسور فشار انجام داد. در چنین مواردی، سنسور رادار سطح لجن را تشخیص می دهد. سنسور فشار با استفاده از فشار هیدرواستاتیک سطح آب را تشخیص می دهد. دیفرانسیل ضخامت لجن را نشان می دهد زیرا چگالی آن به طور قابل توجهی با چگالی آب متفاوت است.

آیا حسگرهای رادار جامدات حجیم را نیز اندازه گیری می کنند؟

تمام سنسورهای جدید   MSAبرای اندازه گیری جامدات حجیم نیز مناسب هستند. هنگام انتخاب نسخه ابزار، می توانید تصمیم بگیرید که برای مایعات استفاده شود یا برای جامدات حجیم. محدوده اندازه گیری برای مایعات و جامدات یکسان است.

سنسورهای رادار نه تنها برای آب و فاضلاب، بلکه برای سایر رسانه ها نیز مناسب هستند. از محصولات مبتنی بر آب، مواد شیمیایی، اسیدها و قلیاها گرفته تا مواد کمکی مورد استفاده در صنعت فاضلاب و محصولات شیمیایی. آنها همچنین می توانند در انواع کاربردهای جامدات حجیم استفاده شوند. به لطف فوکوس بسیار خوب آنها، آنها برای استفاده در ظروف قطعه بندی شده و برای انواع جامدات حجیم مانند مصالح ساختمانی، غلات و بسیاری موارد دیگر ایده آل هستند.