شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

استفاده از سنسور سوئیچ پره ای در کارخانجات سیمان

استفاده از سنسور سوئیچ پره ای در کارخانجات سیمان

استفاده از سنسور سوئیچ پره ای در سیلوهای پودر سیمان

تولیدکنندگان سیمان به حسگرهای قوی و قابل اعتماد برای نظارت بر سطح، جرم یا حجم در مخازن ذخیره‌سازی گرد و غبار و مخازن فرآیند برای کارآمدی، بهینه‌سازی فرآیندها و اطمینان از ایمنی نیاز دارند.
برای کنترل سطح سیلو های موجود در کارخانجات سیمان میتوان از سنسور های کنترل سطح سوئیچ پره ای استفاده کرد . سنسورهای سطح سوئیچ پره ای برای اندازه‌گیری سطح یک ماده مایع، پودر یا گرانول است. در صورتی که سطح مواد در ظرف از ارتفاع یا عمق از پیش تعیین شده عبور کند، برای فعال کردن زنگ هشدار طراحی شده است. هنگامی که یک سوئیچ سطح تشخیص می دهد که یک مخزن پر است، به آن تشخیص کامل یا حد بالایی گفته می شود. اگر سطح مواد کاهش یابد، که نشان می دهد مخزن تقریبا خالی است، سوئیچ نیز هشداری را ارائه می دهد که به عنوان تشخیص سطح خالی یا پایین نامیده می شود.
حسگرها می توانند مشکلات احتمالی مخلوط سیمان را قبل از ورود به کوره تشخیص دهند و ضایعات را کاهش دهند و در انرژی صرفه جویی کنند. هنگامی که سیمان آماده استفاده است، حسگرها می توانند عملکرد آن را در زمان واقعی نظارت کنند و اطمینان حاصل کنند که استانداردهای لازم برای استحکام، دوام و طول عمر را برآورده می کند. با معرفی فناوری‌های حسگر جدید در صنعت سیمان، تولیدکنندگان می‌توانند کنترل بیشتری بر فرآیندهای خود به دست آورند و اطمینان حاصل کنند که محصولاتشان ایمن، کارآمد و با بالاترین کیفیت هستند.

از فواید استفاده از این مدل سنسور سطح:
نظارت از راه دور: نظارت بی‌سیم داده‌های سطح از هر نقطه برای سهولت مدیریت و خدمات و پشتیبانی بدون نگرانی
مدیریت موجودی: سطح مواد خام مانند ماسه، سنگ آهک، گچ و خاکستر در سیلوهای ذخیره سازی برای مدیریت صحیح و کاهش زمان توقف تولید.
کنترل فرآیند: سطح جامدات در سیلوهای فرآیند چالش برانگیز مانند سیلوهای همگن سازی، سیلوهای کلینکر و سیلوهای سیمان تمام شده برای کنترل و بهینه سازی فرآیند