شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

سنسور کنترل سطح راداری برای کارخانجات شکلات

سنسور کنترل سطح راداری برای کارخانجات شکلات

سنسور سطح راداری برای مخازن شکلات مایع

اپراتور کارخانه ، انواع شکلات های مایع را در مخازن ذخیره سازی خارج از مرکز تولید ذخیره می کند. به منظور در دسترس قرار دادن آنها برای تولید، انواع مختلف شکلات به مخزن کوچکتر در داخل کارخانه منتقل می شوند، جایی که به طور موقت ذخیره می شوند و در حدود +45 درجه سانتیگراد / 113 + درجه فارنهایت نگهداری می شوند. این مخازن در کف با آب مایع گرم می شوند. شکلات های مایع به طور مداوم توسط یک همزن که به آرامی می چرخد ​​به هم می زنند.

به منظور تضمین عرضه ثابت شکلات به خط تولید، این مخازن نیاز به نظارت مستمر سطح دارند. به منظور تکمیل خودکار مخازن، مشتری تصمیم گرفت آنها را به فرستنده های سطح غیر تماسی مجهز کند.

راه حل

سنسور کنترل سطح راداری شرکت مدرن سیستم البرز اندازه گیری قابل اعتماد را مستقل از شرایط فرآیند مانند دما، فشار، چگالی یا ویسکوزیته امکان پذیر می کند. به ویژه برای کاربردهای مایع در مخازن کوچک با همزن مناسب است. به دلیل عملکرد طیف خالی آن، بازتاب های کاذب ناشی از آن قسمت های داخلی مخزن فورا حذف می شوند و از اندازه گیری های ناموفق جلوگیری می کنند.

 

سطح هر مخزن به طور مداوم نظارت می شود. قرائت ها به اتاق کنترل کارخانه منتقل می شود. هر زمان که سطح شکلات به زیر یک آستانه خاص برسد، مخازن توسط مخازن ذخیره سازی پر می شوند.

 

مزایای مشتری

فرستنده سطح راداری 80 گیگاهرتز به مشتری کمک می کند تا یک فرآیند خودکار را اجرا کند که سطح موجودی را دائماً پر می کند. به این ترتیب عرضه بی وقفه شکلات به خط تولید تضمین می شود. از تعطیلی فرآیند پرهزینه به دلیل کمبود محصول جلوگیری می شود. خروجی محصول را می توان طبق برنامه به حداکثر رساند.