شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

ترانسمیتر کنترل سطح راداری برای صنایع غذایی

ترانسمیتر کنترل سطح راداری برای صنایع غذایی

معرفی ترانسمیتر کنترل سطح راداری برای مخازنی که نیاز به CIP دارند

در سیستم های CIP، تمیز کردن بدون آسیب رساندن به مخزن یا خط تولید انجام می شود. CIP به تمام آن دسته از سیستم‌های مکانیکی و شیمیایی اطلاق می‌شود که برای آماده ‌سازی تجهیزات برای فرآوری مواد غذایی ضروری هستند، چه پس از یک دوره پردازش که رسوب معمولی ایجاد کرده است و چه هنگام تغییر خط فرآوری از یک دستور تولید به دستور دیگر.

تمیز کردن اقلام کامل مدارهای کارخانه یا خط لوله بدون برچیدن یا باز کردن تجهیزات، و با دخالت دستی اندک یا بدون دخالت اپراتور. این فرآیند شامل پرتاب کردن یا پاشش سطوح یا گردش محلول‌های تمیزکننده در داخل کارخانه تحت شرایط افزایش تلاطم و سرعت جریان است.

به دلیل خورنده بودن مواد شستشوی CIP باید تمام سنسور ها و تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیونی که در آن خط تولید قرار می گیرند در مقابل این مواد مقاوت لازم را داشته باشند، ضمن اینکه دارای فرو رفتگی یا درز نباشند که مواد غذایی یا مواد شستشو داخل آن رسوب کند، یکی از بهترین گزینه برای کنترل سطح مخازن و استفاده در خط تولید صنایع غذایی استفاده از سنسور کنترل سطح راداری MSA-RAD56  و یا ترانسمیتر کنترل سطح راداری MSA-RAD61 می باشد که با توجه طول مخزن یا طول سنس می توان یکی از آنها را استفاده کرد.

همچنین سنسور کنترل سطح راداری دارای دقت بالا و عملکرد عالی می باشند.

از دیگر ترانسمیتر های کنترل سطح مانند سنسور کنترل سطح خازنی، سنسور کنترل سطح لیزری، سنسور کنترل سطح اولتراسونیک و ... نیز می توان در مخازنی که نیاز به CIP ندارند استفاده کرد