شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

لول سوئیچ پره ای چیست؟

لول سوئیچ پره ای چیست؟

سنسور سوئیچ پره ای

تشخیص محدودیت در اکثر سیلوها و کانتینرها برای جلوگیری از پر شدن بیش از حد یا توقف غیر ضروری مورد نیاز است. حسگر باید با مجموعه ای از شرایط فرآیند در طیف گسترده ای از صنایع مقابله کند. بسته به نیاز، لول سوئیچ روتاری به عنوان یک آشکارساز پرتقاضا یا خالی در سیلوهای ذخیره سازی یا مخازن فرآیند استفاده می شود و برای تقریباً تمام مواد جامد مناسب است. با اصل اندازه گیری الکترومکانیکی ساده خود، می توان آن را برای شرایط فرآیند فوق العاده نیز تنظیم کرد.

 

یک محور موتوری باعث چرخش پره می شود. هنگامی که سطح مواد به پره می رسد، در نتیجه از چرخش بیشتر جلوگیری می شود، گشتاوری ایجاد می شود که از طریق یک کلید به سیگنال الکتریکی تبدیل می شود. هنگامی که پره دوباره از مواد آزاد شد، سیگنال خروجی تنظیم مجدد می شود و شفت موتور محور دوباره می چرخد. این سوئیچ حد قابل اعتماد و بدون تعمیر و نگهداری برای تشخیص سطح ایمن در مواد جامد فله دارای تاییدیه های بین المللی برای استفاده در مناطق خطرناک گاز و گرد و غبار است .

شرکت مدرن سیستم البرز ، سنسور های سوئییچ پره ای را با ولتاژ  24 ولت DC تا 220 ولت AC ارائه می دهد.  این امر باعث می شود تا کارخانه فرآوری به راحتی یک نسخه را در انبار نگه دارد که می تواند در برنامه های مختلف در قسمت های مختلف کارخانه استفاده شود.

شرکت مدرن سیستم البرز جزء بهترین تولید کننده های سنسور سوئیچ پره ای ایرانی با سابقه بیش از یک دهه فعالیت میکند، برای خرید این محصول با ما تماس بگیرین.