شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

سنسور سطح رادار مخصوص مواد شیمیایی

سنسور سطح رادار مخصوص مواد شیمیایی

سنسور کنترل سطح رادار برای مواد شیمایی

هنگامی که یک توزیع کننده مواد شیمیایی  به اندازه گیری سطح قابل اعتماد مخازن ذخیره سازی نیاز دارد، از سنسور های کنترل سطح راداری باید استفاده کند . در این مرکز، موجودی هیدروکسید سدیم و اوره از تحویل واگن‌های ریلی تکمیل می‌شود. در طی فرآیند پر کردن مخزن، این مایعات بسیار خورنده به هم زده می شوند که کف و بخار قابل توجهی تولید می کند. به همین دلیل ما استفاده از سنسورهای سطح رادار پالسی ما را پیشنهاد میکنیم که در برابر خوردگی مقاوم هستند و تحت تأثیر چنین متغیرهایی قرار نمی گیرند. هر سنسور رادار داده‌های سطح پیوسته را به یک کنترل‌کننده ارائه می‌کند، که به نوبه خود، سطح را نمایش می‌دهد و یک هشدار صوتی سطح بالا (که روی هر سنسور نصب شده است) را برای هشدار به اپراتورها در صورت پر شدن مخزن به کار می‌اندازد.

در کارخانه هایی که محلول‌های اسید و سوزاننده را مخلوط، بسته‌بندی و توزیع می‌کنند و ایستگاه‌های مخلوط شیمیایی آن‌ها برای کسب‌وکارشان حیاتی هستند. کاربردهای چالش برانگیزی با محیط های بسیار خورنده و بخاردار هستند که به هم می ریزند و کف می کنند. در نتیجه، سنسورهای سطح ، مدل های گذشته غیرقابل اعتماد و تحت تعویض دائمی هستند . به همین دلیل، ما استفاده از سنسور رادار شرکت مدرن سیستم البرز را پیشنهاد میکنیم که تحت تأثیر خوردگی، بخار، فوم یا هم زدن قرار نمی گیرد. سنسور رادار در بالای مخزن نصب شده میشود و داده های سطح مداوم را در اختیار PLC قرار می دهد که به نوبه خود فرآیند پر کردن و ادغام دسته را کنترل می کند.

فرستنده سطح رادار برای تولید مواد شیمیایی کلروسیلان (نوعی ترکیب شیمیایی ) است که در بسیاری از فرآیندهای شیمیایی استفاده می شود.

این یک مایع قابل اشتعال و خورنده است که در لیست مواد خطرناک قرار دارد.

در حالی که کلروسیلان ماده اولیه مهم و واسطه در تولید سیلیکون است، فرستنده سطح رادار دستگاه نظارت و کنترل سطح خوبی است که می تواند در فرآیندهای تولید استفاده شود.

 

چرا از سنسور کنترل سطح رادار استفاده می شود؟

یک سنسور سطح معمولی با توجه به خوردگی مواد شیمیایی و فرآیند ساخت قادر به این کاربرد نیست و یک فرستنده سطح راداری انتخاب بهتری است. اول، یک اندازه گیری غیر تماسی را اتخاذ می کند که نگرانی مشکل خوردگی و تمیز کردن را از بین می برد. در مرحله دوم، می تواند در دمای بالا کار کند. توجه داشته باشید که واکنش بخشی از مخلوط ها در حدود 250 درجه سانتیگراد انجام می شود.

 

ثالثاً دقت. سنسورهای سطح رادار دقت بالایی دارند که خواسته های مشتریان را برآورده می کند. علاوه بر این، از آنجایی که محیط کار قابل اشتعال است، عملکرد ضد انفجار ضروری است. یک فرستنده سطح راداری که دارای گواهینامه صالح باشد ضروری است.