شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

کنترل سطح مخازن در صنعت دام و طیور

کنترل سطح مخازن در صنعت دام و طیور

اهمیت نظارت و کنترل سطح در مخازن تولید خوراک دام و طیور

دامداران برای داشتن دام سالم و پس از آن ارائه گوشت مرغوب و با کیفیت به فروشگاه ها در ابتدا نیازمند خوراک خوب برای دام و طویر خود هستند، از این صنعت دام و طیور نقش مهمی در ارائه گوشت و مرغ با کیفیت دارد.

یکی از مواردی که در این صنعت موجب تولید خوراک با کیفیت می شود ترکیبات به اندازه و درست مواد تشکیل دهنده می باشد. سنسور های کنترل سطح یکی از موارد مهمی هستن که در این صنعت برای انجام ترکیبات درست کمک زیادی می کنند. ترانسمیتر کنترل سطح می تواند با اندازه گیری به موقع و دقیق دستور قطع و وصل مواد را به مخزن دهد و موجب کیفیت بالای خوراک تولید شده نهایی شود.

به دلیل جامد بودن مواد می توان از سنسور سوئیچ پره ای در این مخازن استفاده کرد که علاوه بر قیمت مناسب می تواند دستور قطع یا وصل کردن هم بدهد، همچنین استفاده از چند سنسور سوئیچ پره ای در مخازن خوراک دام و طیور نیز باعث کنترل بیشتر سطوح مختلف مخزن می شود.

شرکت مدرن سیستم البرز تولید کننده سنسور سوئیچ پره ای با برند MSA می باشد و این محصول را در دو نوع 24 ولت و 220 ولت، و نوع معمولی و دما بالا تولید و عرضه می کند. همچنین از زمان تولید این محصو استقبال زیادی از سنسور سوئیچ پره ای در صنعت خوراک دام و طیور شده است.