شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

کاربرد ترانسمیتر کنترل سطح در صنعت روغن کشی خوراکی

کاربرد ترانسمیتر کنترل سطح در صنعت روغن کشی خوراکی

اندازه گیری سطح مخازن روغن خوراکی تصفیه شده

یک تولید کننده بزرگ روغن خوراکی در غرب هند انواع مختلفی از روغن های گیاهی مانند روغن پنبه دانه، بادام زمینی، آفتابگردان و کرچک را تولید می کند. کارخانه آنها ظرفیت تولید بیش از 1500 تن روغن تصفیه شده در روز را دارد. برای دستیابی به بهترین کیفیت محصول، آنها سرمایه گذاری زیادی روی فناوری و اتوماسیون کارخانه خود انجام داده اند.

الزامات اندازه گیری و کنترل سطح مخازن

این شرکت دارای مخازن ذخیره سازی زیادی است که هفت مخزن آن برای ذخیره سازی نفت تصفیه شده استفاده می شود. برای شرکت مهم است که بتواند سطوح موجود در این مخازن را به منظور مدیریت و کنترل موجودی اندازه گیری کند. این سطوح قبلاً به صورت دستی با روش dip stick اندازه گیری می شد که مستعد خطای انسانی است. این روش بسیار کار سختی بود، زیرا پرسنل خدماتی مجبور بودند روزی سه بار از سقف مخازن بالا بروند تا اندازه‌گیری‌ها را انجام دهند. اندازه گیری و کنترل مداوم سطح امکان پذیر نبود. برای نظارت بر موجودی بهبود یافته، سازنده روغن خوراکی به دنبال راه حلی برای اندازه گیری سطح مخازن قابل اعتماد و دقیق بود که قادر بود به طور مداوم خوانش سطح را مستقیماً در اتاق کنترل برای تجزیه و تحلیل بیشتر و مدیریت انبار ارائه دهد.

راه حل شرکت مدرن سیستم البرز

بر اساس نیاز مشتری و با توجه به دانش بسیاری از کاربردهای روغن گیاهی دیگر، MSA استفاده از ترانسمیتر کنترل سطح راداری مدل MSA-RAD61 را به این دست از مشتریان خود پیشنهاد می دهد. این سنسور کنترل سطح راداری 26 گیگاهرتز مخصوصاً برای اندازه گیری سطح مداوم و بدون تماس در مخازن بسته طراحی شده است. این خوانش دقیق را حتی در فرآیندهایی با سطوح در حال تغییر سریع فراهم می کند، به عنوان مثال. در هنگام پر کردن و تخلیه مخازن. همچنین به دلیل مقاومت بالای این سنسور راداری در دمای زیاد و همچنین در برابر خوردنگی مواد بهترین گزینه برای اندازه گیری مداوم سطح مخازن در صنعت روغن کشی خوراکی می باشد.