شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار

استفاده از سنسور فشار در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

صنعت نفت و گاز مملو از فرآیندهای فوق العاده حساس است که برای اطمینان از یکپارچگی اندازه گیری داده ها و ایمنی محل کار به ابزار دقیق پیشرو در صنعت نیاز دارد. این امر به ویژه در مورد سنسورهای فشار مورد استفاده در کاربردهای نفت و گاز مانند فرکینگ و حفاری دریایی که معمولاً محدوده فشار بالای 15000 PSI را مشاهده می کنند صادق است، که به این معنی است که فرستنده فشار تخصصی مورد نیاز است. فرستنده های فشار برای حفاری نفت و گاز نه تنها باید محدوده فشار بالایی داشته باشند، بلکه باید به اندازه کافی سخت باشند تا در برابر لرزش و حمل و نقل خشن در میدان مقاومت کنند.

فرآیندهای نفت و گاز معمولاً از اتصالات چکشی یا بال برای ایجاد اتصالات محکم بین بخش‌های لوله استفاده می‌کنند. سازندگان حسگرهای فشار را برای این کاربردها با اتصالات مخصوص اتصال چکشی که به عنوان ترانسمیتر فشار اتحادیه چکش شناخته می شوند، می سازند. آنها به منبع یابی، توسعه محصول و عملکرد محصول خود افتخار می کنند که می تواند در برابر تقاضاهای صنعت نفت و گاز مقاومت کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، مشاهده محدوده فشار بالای 15000 PSI برای فرآیندها بسیار رایج است. سازندگان اکثر ترانسمیترهای فشار اتحاد چکشی سنسورهای خود را برای تحمل فشار تا 20000 PSI می سازند. دقت نیز عامل مهمی در انتخاب سنسور فشار مناسب است.