شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

سنسور کنترل سطح خازنی

سنسور کنترل سطح خازنی

استفاده از سنسور کنترل سطح خازنی در صنعت خوراک دام و طیور

تولید خوراک دام با کیفیت بالا و غذای حیوانات خانگی یک بخش مهم رشد اقتصادی در سراسر جهان است. علاوه بر خوراک دام، این بخش شامل تغذیه حیوانات خانگی و ورزشی نیز می شود. در نتیجه، تنوع بسیار زیادی در محصولات نهایی وجود دارد: خوراک برای بخش کشاورزی، دام مانند گاو، اسب و طیور. برای گاوهای شیری و خوراک برای پرورش حیوانات (به عنوان مثال در ماهیگیری) و همچنین خوراک پرندگان و جوندگان. بنابراین، بخش غذای حیوانات خانگی را می توان به عنوان مواد غذایی برای حیواناتی مانند سگ، گربه یا خزندگان تعریف کرد. خطاهایی که در کارخانه فرآوری در حین انتقال، ذخیره سازی اختلاط یا گندله سازی رخ می دهد به ندرت می تواند در مرحله بعدی پردازش جبران یا اصلاح شود. سنسور سطح یک عنصر ضروری از تجهیزات فنی در یک کارخانه تولید خوراک مدرن برای تشخیص و نظارت بر سطوح و سطوح حد است. از میان تنوع زیاد اصول مختلف و انواع سنسور، انتخاب ابزار اندازه گیری مناسب همیشه یک کار آسان نیست.

سنسور کنترل سطح خازنی که در طول سنس های مختلف به سفارش مشتری تولید می شوند، یک گزینه مناسب برای استفاده در این صنعت می باشند. زیرا سطح سنج خازنی از دقت بالایی برخوردار است و همچنین هزینه نگهداری آن نسبت به سنسور های سوئیچ پره ای نیز کمتر میباشد. همچنین سنسور کنترل سطح خازنی قیمت مناسبی هم دارد و برای صنعتی مثل تولید خوراک دام طیور که دارای سیلو های مختلف هستن و نیاز زیادی به سطح سنج دارند گزینه ایده آلی می باشد.

شرکت مدرن سیستم البرز تولید کننده سنسور کنترل سطح خازنی در دو سطح ولتاژ 220 و 24 ولت می باشد و دارای نمایشگر برای تغذیه دستگاه و عملرکد رله می باشد.