شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

سنسور کنترل سطح در استخر ماهی

سنسور کنترل سطح در استخر ماهی

موارد مصرف سنسور کنترل سطح مایعات در استخر ماهی

در استخر های پرورش ماهی میزان آب موجود در استخر یا مخزن آب نگه داری ماهی ها بسیار مهم است. تبخیر آب، نشتی مخزن و زندگی ماهیان موجود در این مخازن موجود کم شدن روزانه آب این استخر ها می شود اما گاهی این کم شدن با چشم قابل مشاهده نیست ضمن اینکه کم شدن آب این استخر ها موجب مرگ و میر ماهی ها و در نهایت باعث ضرر جبران ناپذیری به این کسب و کار می شود. سنسور کنترل سطح مایع می تواند با اندازه گیری لحظه ای سطح آب داخل مخزن و اعلام آن به اپراتور از این مورد جلوگیری کند و در نهایت آب داخل مخزن با توجه به تعداد ماهی های داخل آن همیشه به میزان درست و متعادلی باشد.

موارد مصرف سنسور سوئیچ پره ای در استخر های ماهی

غذای ماهی ها که عموما به صورت خشک و دانه ای می باشد در مخازن مخصوص نگه داری می کنند. مقدار غذایی که وارد استخر های ماهی می شود در کیفیت پرورش ماهی تاثیر به سزایی دارد زیرا اگر مقدار غذا زیاد باشد موجب کثیفی آب، لجن بستن در آب می شود و اگر کم هم باشد درصد سیر شدن همه ماهی ها پایین می آید و موجب تلف شدن ماهی ها می شود.

به همین خاطر ایتفاده از سنسور سوئیچ پره ای برای کنترل سطح مخازن غذای ماهی ها و دستور قطع و وصل آن اعث می شود این موارد کنترل شود و کیفیت ماهی پرورش داده شده بیشتر می شود.

به همین جهت سنسور های کنترل سطح در پرورش ماهی بسیار کاربرد دارد.