شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

سنسور کنترل سطح راداری در صنایع تولید اسنک

سنسور کنترل سطح راداری در صنایع تولید اسنک

سنسور سطح سنج راداری مخازن روغن داغ

چه چیپس سیب‌ زمینی، سیب‌زمینی سرخ‌ شده، ناگت مرغ یا سایر میان ‌وعده‌های سرخ ‌شده خوشمزه، همگی به سرخ ‌کنی پر از روغن نیاز دارند.

حفظ مقدار مناسب روغن در سرخ کن یک بخش حیاتی از عملکرد ایمن و کارآمد است. روغن بیش از حد می تواند منجر به نشت خطرناک، تمیز کردن پرهزینه و از بین رفتن محصول شود. روغن بسیار کم می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد و شرایط خطرناک شود. هر دو سناریو منجر به از دست رفتن تولید به دلیل خرابی می شود. اپراتورها با استفاده از ابزار اندازه گیری سطح، عملکرد ایمن را تضمین می کنند.

استفاده از سنسور کنترل سطح تماسی در این مخازن خیلی گزینه مناسبی نیست زیرا ممکن است به مرور زمان برای سنسور مشکلی پیش آید و حتی در اندازه گیری دچار خطا شود. یکی از بهترین گزینه ها برای اندازه گیری سطح در مخازن روغن داغ استفاده از سنسور های کنترل سطح راداری غیر تماسی است . شرکت مدرن سیستم البرز با تولید سنسور های سطح سنج راداری مناسب برای صنایع غذایی که استاندارد CIP و SIP در آنها رعایت شده می تواند کمک بزرگی به این صنایع در جهت تولید بهتر محصولات داشته باشد.

همچنین سنسور کنترل سطح استفاده شده در این مخازن باید تحمل کار در دمای بسیار بالا را داشته باشند و این امر نیز در کارایی و دقت سنسور تاثیر نگذارد.