شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

قیمت رله برد

قیمت رله برد

رله برد ها، بردهای کامپیوتری با آرایه ای از رله ها و سوئیچ ها هستند. دارای پایانه های ورودی و خروجی هستند و برای کنترل منبع ولتاژ طراحی شده اند. رله برد ها کنترل مستقل و قابل برنامه ریزی و در زمان واقعی را برای هر یک از چندین کانال رله آنبورد فراهم می کنند.

مشخصات فنی
مشخصات محصول شامل تعداد کانال، ابعاد فیزیکی، محدوده ورودی و محدوده خروجی است. رله برد ها با عایق های نوری ایزوله بین سیگنال های کنترل و کنترل های خروجی را فراهم می کنند. ابزارهای مبتنی بر نرم افزار را می توان برای نوشتن فایل های دسته ای استفاده کرد و دیودهای ساطع کننده نور (LED) به عنوان نشانگرهای بصری استفاده می شوند. اکثر بردهای رله دارای 2، 4، 8 یا 10 کانال هستند. هر کانال دارای یک سوئیچ رله با خروجی حداکثر تا حدی مانند 250 VAC / 5 آمپر است. برخی از بردهای رله دارای یک سوکت اضافی برای اتصال پاور پک هستند. سایر موارد را می توان از راه دور یا از طریق فرکانس رادیویی (RF) کنترل کرد. رله برد های RF ممکن است از یک الگوریتم خودکار رول برای جلوگیری از رهگیری غیرمجاز انتقال استفاده کنند. رله برد RF با فرستنده و گیرنده از چندین کانال استفاده می کنند.

به عنوان یک قاعده، هر کانال یک اتصال بازنشانی برای تنظیم مجدد رله برد زمانی که دستگاه در حالت جابجایی استفاده می شود، دارد. رله برد ها دارای یک ماتریس سوئیچینگ با جریان بالا یا جیوه مرطوب برای مسیریابی سیگنال ها و بارها هستند. آنها همچنین طیف گسترده ای از گزینه های سوئیچینگ سیگنال تست را ارائه می دهند. ماژول‌های رله کنترل ثابت یا ماژول‌های کنترل رله یکپارچه می‌توانند به عنوان دریچه گاز با باز بودن باز در رله‌هایی که در شرایط معمولی بسته (NC) استفاده می‌شوند، استفاده شوند. هنگامی که عملیات مورد نیاز نیست، ماژول رله به زمین و در شرایط عادی باز (NO) است. ماژول های رله کنترل ثابت با مدارهای رله در فن های خنک کننده موتورها و عملکرد پمپ های سوخت نیز استفاده می شوند. مدار رله n این رله برد ها باعث می شود که رله بین شرایط روشن و خاموش تغییر کند.

کاربرد ها
رله برد ها در کاربردهای مختلفی استفاده می شوند. برخی از محصولات برای کنترل چراغ ها، موتورها و سایر وسایل الکترونیکی در کاربردهای صنعتی و تجاری استفاده می شوند. برخی دیگر نیز برای کنترل دمای بخاری استفاده می شوند یا در کاربردهای سوئیچینگ برق مورد استفاده قرار می گیرند. رله برد که برای انواع خاصی از تجهیزات صنعتی طراحی شده اند نیز موجود هستند.