شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

سنسور کنترل سطح مایعات در سدها

سنسور کنترل سطح مایعات در سدها

کاربرد سنسور کنترل سطح مایعات در جلوگیری از سیل

افزایش ناگهانی سیل بر مناطق مسکونی، مناطق تجاری و املاک شهرداری در سراسر کشور تأثیر می گذارد. جاری شدن سیل در سواحل و بستر رودخانه ها به دلیل طوفان، باران های شدید و ذوب برف یا جاری شدن سیل ناشی از ترکیدگی غیرمنتظره لوله های آب، سالانه میلیاردها میلیارد خسارت مالی به بار می آورد. در واقع، سیل ها بلایای طبیعی هستند که منجر به خسارات غیرقابل اندازه گیری به خانواده ها، خانه ها و مشاغل می شود. وجود یک سیستم هشدار ساده قابل اعتماد برای به صدا درآمدن هشدار در اولین نشانه افزایش سطح آب می تواند در بسیاری از موارد جان و مال را نجات دهد.

یک سنسور کنترل سطح مایع شناور و هشدار آب بالا می تواند از یک وضعیت بالقوه فاجعه بار جلوگیری کند. پس از آن می توان تا زمانی که هنوز زمان برای به حداقل رساندن و جلوگیری از خسارات جانی و مالی وجود دارد، اقداماتی انجام داد. سنسور سطح سنج مایعات فلوتری نصب شده براکت یا سنسور کنترل سطح مایع فلوتری یک راه حل ساده و اقتصادی است. این سنسور کنترل سطح ناهموار، جمع و جور هستند و تقریباً در هر مکانی قابل نصب هستند. آنها برای چاله های بزرگ، حوضه ها و مخازنی که مستعد پر شدن بیش از حد یا سیل هستند عالی هستند. برای تشخیص نشتی یا هشدار در مورد شکستگی لوله، یک سنسور رسانای کم آب بهترین انتخاب خواهد بود.

نصب سنسور سطح سنج مایعات یا سطح سنج مایعات و زنگ هشدار صوتی و تصویری با کیفیت می تواند به نجات جان انسان ها و جلوگیری از آسیب های پرهزینه اموال کمک کند.