شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

سنسور کنترل سطح مایعات فلوتری

سنسور کنترل سطح مایعات فلوتری

کاربرد سنسور کنترل سطح مایعات در جمع آوری آب باران

برداشت آب باران به ویژه در مناطقی که دوره های طولانی خشکسالی را تجربه می کنند اهمیت بسیار زیادی دارد. تغییرات اقلیمی بر عرضه آب در همه جا با دوره های طولانی گرم خشک تأثیر می گذارد و بسیاری از شهرها با کمبود آب مواجه هستند. نیاز به جمع آوری، ذخیره و تصفیه آب باران برای بسیاری از کشورها در آب و هوای امروزی یک ضرورت واقعی است.

مخازن ذخیره سازی مورد استفاده برای جمع آوری آب باران نیاز به کنترل سطح آب یا سنسور سطح سنج مایعات برای نشان دادن سطح در مخزن و پمپ ها و شیرهای کنترلی دارند. نداشتن این کنترل ها می تواند منجر به تلفات پرهزینه آب و آسیب اموال یا تجهیزات شود. نشانگر سطح مخزن سری LKI ما نشانگر شفاف کامل تا خالی سطح آب را ارائه می دهد. همچنین می‌توان رله‌ها را برای کنترل پمپ‌ها و شیرهای مورد استفاده در سیستم‌های آبیاری، تصفیه آب آشامیدنی و سایر سیستم‌های تصفیه و تصفیه آب اضافه کرد.

سنسور کنترل سطح مایع می‌تواند برای طول‌های مختلف سفارشی طراحی شوند تا مخازن ذخیره‌سازی بزرگ یا کوچک واقع در بالای زمین یا زیر زمین را در خود جای دهند. حفظ آب و در دسترس بودن آب برای کیفیت زندگی ما حیاتی است. ذخیره و حمل و نقل آب جمع آوری شده با استفاده از نشانگرهای سطح مخزن و کنترل سطح آب آسان است.