شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

قابلیت نرمال باز و نرمال بسته در سنسور کنترل سطح شناور مایعات

قابلیت نرمال باز و نرمال بسته در سنسور کنترل سطح شناور مایعات

مزیت نرمال باز و نرمال بسته در سنسور کنترل سطح فلوتری

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای کنترل پمپ باید یک سوئیچ شناور معمولی باز داشته باشید یا یک سوئیچ شناور معمولی بسته می تواند کمی گیج کننده باشد.

وقتی می گوییم سنسور کنترل سطح مایع معمولی باز یا سطح سنج مایعات معمولی بسته، به یک مدار الکتریکی اشاره می کنیم. مدار باز ناقص است، به این معنی که جریان الکتریکی به دلیل شکاف قادر به تکمیل حلقه نیست. یک مدار بسته بدون شکاف کامل است و جریان را قادر می سازد از کل حلقه عبور کند.

با سنسور کنترل سطح، این مدارها توسط شناور با حرکت بالا یا پایین بر اساس افزایش یا کاهش سطح مایع باز و بسته می شوند. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید مدار بسته یا باز شود زمانی که شناور بالا یا پایین است، می تواند مشکل باشد.

تصمیم گیری در مورد پیکربندی سنسور کنترل سطح مایع

موثرترین راه برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک سوئیچ شناور معمولی باز می خواهید یا یک سوئیچ شناور معمولی بسته این است که تعیین کنید وقتی شناور در حالت استراحت است سوئیچ چه کاری انجام دهد. وقتی می گوییم در حالت سکون، منظورمان این است که شناور در مایع معلق نیست. ما اغلب سردرگمی با اصطلاح عادی را می بینیم زیرا دیگران آن را به عنوان یک شناور معلق تعبیر کرده اند. به یاد داشته باشید، نرمال، از نظر سوئیچ، به شناور در حالت استراحت اشاره دارد.

بنابراین، اگر می خواهید سنسور کنترل سطح در حالت استراحت فعال باشد، یا زمانی که شناور در حالت استراحت است روشن باشد، باید سوئیچ به طور معمول بسته باشد. اگر می خواهید زمانی که شناور در حالت استراحت است سوئیچ خاموش شود یا خاموش شود، باید سوئیچ به طور معمول باز باشد.

همچنین، ممکن است دانستن این نکته مفید باشد که معمولاً کلیدهای باز معمولاً برای پمپ هایی که مخزن را خالی می کنند استفاده می شود، در حالی که کلیدهای بسته معمولاً برای پمپ هایی که مخزن را پر می کنند استفاده می شود.

اگر برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به یک سنسور سطح سنج مایعات معمولی باز یا بسته معمولی نیاز دارید به ما کمک کنید، و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.