شرکت دانش بنیان مدرن سیستم البرز

info@msalborz.com

سنسور کنترل سطح مایعات

سنسور کنترل سطح مایعات

سنسور کنترل سطح مایعات در صنعت آبکاری

آبکاری در جامعه امروزی کاربردهای بی ‌شماری دارد، از ظروف آشپزخانه گرفته تا لباس‌ های فضایی، این فرآیند به ‌طور مداوم در حال تغییر و به‌ روزرسانی است تا کارآمدتر شود و محصولات ماندگاری بیشتری داشته باشند. به طور معمول، این فرآیند با پوشش یک فلز با فلز دیگر به دلایل زیبایی یا استحکام انجام می‌شود، که امکان کاهش هزینه‌ها را با استفاده از پایه فلزی ارزان ‌تر فراهم می‌کند.

در داخل کارگاه های آبکاری، مراحل و فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید دقیق باشد تا بتوان پرداخت و آبکاری موثر را حفظ کرد. سطح غلظت در هر مخزن باید در یک سطح خاص با یک ولتاژ خاص باشد تا به سرعت و به طور موثر یک پایان تمیز ایجاد شود. دماهای متفاوت بر سرعت تبخیر محلول مورد استفاده تأثیر می گذارد، که باعث خلاص شدن از شر اجزای خاصی در محلول می شود و تعادل ناهموار یون ها و الکترودها را ایجاد می کند. اگر این اتفاق بیفتد، محلول ممکن است خیلی ضعیف یا قوی تر از آن شود که به طور موثری محصول را پوشش دهد و زمان کامل شدن و آماده شدن محصول برای رفتن به مرحله بعدی را تغییر دهد.

سنسور کنترل سطح مایع در این موارد می تواند تمام موارد و مشکلات عنوان شده را برطرف کند، زیرا با سنجش سطح و دمای مواد داخل مخزن و اعلام آن به اپراتور تمام مشکلات را به راحتی از بین می برد. سنسور کنترل سطح مایع به دلیل استفاده از استیل در شفت آن مقاومت بالایی دارد و از خوردگی و تخریب آن جلوگیری می کند. علاوه بر تمام این موارد سنسور کنترل سطح مایع در 5 سطح مختلف میتواند دمای مواد داخل مخزن را بسنجد و اطلاعات آن را در اختیار اپراتور قرار دهد. شرکت مدرن سیستم البرز تولید کننده سنسور کنترل سطح مایع یا سنسور کنترل سطح مایع فلوتری می باشد که این سنسور را با گارنتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله به مشتریان خود ارائه می دهد.